lørdag 10. mars 2012

Firkløverbilde

For hell og lukke, ei gåve til ein familie som flytta til ein ny by.

Eg brukte denne oppskrifta på å laga firkløver, men med vanlig stoff i staden for filt, og applikerte dei for hånd på linstoff. Linstoffet vart i sin tur håndsydd til ei metallramme eg hadde hatt liggande i lange tider (muligens frå Panduro? eg pleier å kjøpa sånt på salg i tilfelle eg får ein god ide å bruka det til). Det er litt skakt og skeivt, det var også meininga, eg ville ikkje ha det for "pent".
Teksten er trykt med mitt gamle "Litor Barne-trykkeri" frå 80-tallet på heilt alminnelig bomullsstoff med heilt alminnelig stempelputeblekk. Eg reiv stoffbitane til først og trykte etterpå så det ikkje skulle skje nokon ulykker... "Love Patience Courage" på den eine sida og "Kjærlighet Tålmodighet Mot" på den andre, t-en i Mot vart veldig utydelig, så eg fiksa på den i etterkant. Då vart den litt rar igjen, men det passa med det litt tilfeldige uttrykket.

På baksida, som ikkje er fotografert, limte eg svart papp i samme str som bildet. Kunne godt ha sydd på ein stoffbit i staden, men hadde ikkje tid (impulsprosjekt dette).

3 kommentarer: